A szerencsés 13-as!
2019. június 4.Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem

Rövid, ám tartalmas fennállása eddigi legnagyobb kihívásán van túl a TFSE 2019. április 24-én alakult kerékpáros-szakosztálya. Személyes beszámoló következik Várhegyi Attila szakosztályvezetőtől.

A TFeszten szervezett háziverseny után, melyen a Kellys Magyarországi márkaképviselete biztosította számunkra, hogy mindenki megtalálja a megfelelő kerékpárt, 2019. június 1-én részt is vettünk az első komolyabb megmérettetésünkön ezúttal a Decathlon öltözeteiben melyen - talán először - már a megújult TFSE logó díszelgett.

A szerencsés 13-as!

A Balaton körbetekerése sokaknak Bakancslistára kerül, aztán csak álom marad… Nos, nekünk ez sikerült ezen a gyönyörű szombati napon, mégpedig egy 5 fős váltó versenyen. A hajnali indulás, a technikai nehézségek, egy önhibánkon kívüli útvonaltévesztés –  most már csak nevetünk rajta, de egy életre megjegyeztük a felvezető motorossal együtt, hogy Keszthelyre nem kell bemenni nézelődni  – és a Balaton-parti szembeszél ellenére a Tour de Pelso hatalmas élményt adott a csapatnak, melyen a kategóriánkban elhozhattuk a legfényesebb érmet és kupát ezzel bezsebelve első aranyunkat!

Ennél talán még inkább megbecsülendő az összetettben elért eredmény, melyet a Kiss Bettina, Németh Szabolcs, Szabó Annamária, Szatmári Kristóf és Tóth Patrik összeállítású kvintett tekert össze hatalmas pedálfordulattal, 8 óra 35 perc alatt. Van még hova fejlődni, de csapatunk igen vegyes kerékpáros területekről, rövid idő alatt állt össze, hiszen van triatlonos, endurós és XC-s is közöttünk, így – bár ilyen kategória nem volt – a „legkevertebb” kategóriában is toronymagasan nyertünk volna. Az összes nevező csapat közül az igen előkelő 6. helyen értünk célba a minket megelőző félprofi-profi, több éve együtt készülő és hatalmas rutinnal rendelkező együttesek mögött.

Kívánhatunk-e még ennél többet vajon? Természetesen sok ehhez hasonlóan fantasztikus versenyt és élményt, folyamatosan tagokkal bővülő szakosztályt és persze kellően erős hátszelet!

Egy pár képpel talán bemutathatjuk a hangulatot és ha úgy érzitek köztünk a helyetek, mert imádtok bringázni és szeretnétek tenni a bringasportért, akkor várunk titeket tárt karokkal!

Külön szeretnék köszönetet mondani a folyamatos szakmai támogatásért Schettrer Zsoltnak és Somogyi Viktornak