A BrandTrend portál - mely a hazai reklám- és sportkommunikációs piac meghatározó online szereplője - Tanszékünk adjunktusát, Dr. Berkes Pétert kérte fel a DVSC futballvállalkozás sikerét "marketing-aspektusból" megvilágító cikksorozat megírására.
1. rész: a cikk első részében az üzleti alapú klubfutball alapvető összefüggéseit, a DVSC Bajnokok Ligája-főtáblára való felkapaszkodását, illetve az UEFA, mint a Bajnokok Ligája kupasorozat jogtulajdonosának bevételi és kiadásai tételei kerülnek terítékre
2. rész: a második részben sportüzleti szempontból azt járja körül majd, hogy milyen közvetlen és közvetett hasznokkal kecsegtet a futballvállalkozás érintettjei számára a "hosszú menetelés"
További oldalak
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2025
-
2024
-
2023
-
2022
-
2021
-
2020
-
2019
-
2018
-
2017
-
2016
-
2015
-
2014
-
2013
-
2012
-
2011
-
2010
-
2009
-
2008
-
2007
-
2006
-
2005
-
2004
-
2003
-
2002
-
2001