A Sportmenedzsment és Rekreáció tanszék adjunktusa, Dr. Berkes Péter ismételten értékes médiafelületeken fejthette ki véleményét a sportüzlet egy olyan sajátos kérdéskörében, amilyen a sportolók személyes márkaépítése.
A BrandTrend reklám- és sportkommunikációs portálon olyan kérdésköröket érint, hogy mi szükségeltetik, hogy egy bár tehetséges, de "szürke eminenciás" sportoló eljusson a csúcsra? Kik az igazi sztárok a sport világában? Melyek a sportolók személyes márkaépítésének főbb szempontjai? Miért van nemzetközi szinten és miért nincs hazánkban a sport-celebritásoknak valódi piaca?
További oldalak
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2025
-
2024
-
2023
-
2022
-
2021
-
2020
-
2019
-
2018
-
2017
-
2016
-
2015
-
2014
-
2013
-
2012
-
2011
-
2010
-
2009
-
2008
-
2007
-
2006
-
2005
-
2004
-
2003
-
2002
-
2001