Dr. Berkes Péter: Márkázott személyek - a sportbusiness sztárjai
2009. szeptember 15.Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem

A Sportmenedzsment és Rekreáció tanszék adjunktusa, Dr. Berkes Péter ismételten értékes médiafelületeken fejthette ki véleményét a sportüzlet egy olyan sajátos  kérdéskörében, amilyen a sportolók személyes márkaépítése.

A BrandTrend reklám- és sportkommunikációs portálon olyan  kérdésköröket érint, hogy mi szükségeltetik, hogy egy bár tehetséges, de "szürke eminenciás" sportoló eljusson a csúcsra? Kik az igazi sztárok a sport világában? Melyek a sportolók személyes márkaépítésének főbb szempontjai? Miért van nemzetközi szinten és miért nincs hazánkban a sport-celebritásoknak valódi piaca?

A cikk itt olvasható.

2024. Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
Minden jog fenntartva!