Dr. Berkes Péter, a Semmelweis Egyetem Sportmenedzsment és Rekreáció Tanszékének adjunktusa a BrandTrend reklámkommunikációs portál felkérésére az amerikai futballdöntő, a Super Bowl reklámiparra kifejtett hatását elemezte. A döntőt 106,5 millió néző követte nyomon, ami ezzel az amerikai piacon minden idők legnézettebb műsoraként vonult be a televíziózás történetébe.
További oldalak
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2024.
-
2023.
-
2022.
-
2021.
-
2020.
-
2019.
-
2018.
-
2017.
-
2016.
-
2015.
-
2014.
-
2013.
-
2012.
-
2011.
-
2010.
-
2009.
-
2008.
-
2007.
-
2006.
-
2005.
-
2004.
-
2003.
-
2002.
-
2001.