Ügyfélszolgálati rendszer

Ügyfélszolgálatunk működési rendjét, félfogadási idejét úgy állapítottuk meg, hogy az ügyfélszolgálat megközelítése, az ahhoz való hozzáférés ne járjon aránytalan nehézségekkel ügyfeleinkre nézve.

Ügyfélszolgálatunk mind telefonon, mind személyesen elérhető, felkereshető. Rendelkezünk a személyes tájékoztató megbeszélések, konzultációk lebonyolításához szükséges feltételekkel. Partnereinknek e-mailen is lehetősége nyílik kérdéseik megfogalmazására. Az e-mailen érkező érdeklődésre maximum 30 munkanapon belül válaszolunk.

Gondoskodunk róla, hogy írásbeli tájékoztató anyagainkban, hirdetéseinkben, mindig aktuális és egyértelmű, a potenciális ügyfelek számára jól érthető információk jelenjenek meg.

A felnőttképzők nyilvántartásában szereplő nyilvántartási számunkat a tevékenységünk gyakorlása során használt képzési dokumentációban, valamint a képzéssel kapcsolatos üzleti dokumentumokon, folyamatosan használjuk, feltűntetjük, arról ügyfeleinket tájékoztatjuk, tevékenységéről közreadott írásos tájékoztatójában, programfüzetében szerepeltetjük, és az ügyfelek számára jól látható módon kifüggesztjük.

Közvetlen elérhetőséget az alábbi ügyfélfogadási rend szerint biztosítunk megbízóink, és a képzések résztvevői számára. Az ügyfélfogadási rend elhelyezése valamennyi képzési helyszínen kötelező.

Elérhetőségek

  • Cím: 1123 Budapest, Alkotás út 42-48. K1 épület I. em. 131, 132 irodák
  • Telefon: +36-30-176-66-59, +36-30-176-66-60
  • Fax: -
  • E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Web: tf.hu/tk

Személyes ügyfélfogadási idő

  • hétfő: 9.00-12.00
  • kedd: -
  • szerda: 13.00-16.00
  • csütörtök: 09.00-16.00
  • péntek: 09.00-12.00
  • szombat: -
  • vasárnap: -
2022. április 14. (módosítva: 2022. április 14.)