A testnevelő tanárok motivációs stratégiáit feltáró tanulmány jelent meg a pedagógiai tudományok egyik legrangosabb nemzetközi folyóiratában, a European Physical Education Review-ban. A publikáció a világszerte elismert Loughborough Egyetem és a TF közös kutatásának eredménye.
Magyar, többek között TF-es kutatók részvételével készült nemzetközi sportpedagógiai tanulmány jelent meg a közelmúltban a European Physical Education Review (EPER) című, D1-es besorolású, nemzetközileg elismert tudományos folyóiratban.
A publikáció a világ egyik vezető sporttudományi intézményével, a Loughborough Egyetemmel együttműködésben készült, szerzője Csordás-Makszin Ágnes (TF), Christopher M. Spray, Berki Tamás, Hamar Pál (TF), Karsai István és Soós István (TF).
A kutatás a testnevelő tanárok oktatási motivációs stratégiáit vizsgálta, különös figyelmet fordítva arra, hogy miért fontos a tanulói autonómia támogatása és bizonyos pszichológiai szükségletek kielégítése a testnevelés órákon. Az adatfelvétel négy közép-európai ország – köztük hazánk – magyar ajkú testnevelő tanárai körében történt.
A tanulmány eredményei nemcsak a tanári gyakorlat fejlesztéséhez járulnak hozzá, hanem a sportpedagógia területén folyó nemzetközi tudományos párbeszédet is erősítik.
A publikáció angol nyelvű változata itt érhető el.
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2025
-
2024
-
2023
-
2022
-
2021
-
2020
-
2019
-
2018
-
2017
-
2016
-
2015
-
2014
-
2013
-
2012
-
2011
-
2010
-
2009
-
2008
-
2007
-
2006
-
2005
-
2004
-
2003
-
2002
-
2001